4 תשובות
הלוואי
הן יעשו כנראה לייב או הופעה ל11 שנים, הן לא חוזרות. כמו i.o.i שעשו לייב משותף כדי לחגוג 5 שנים מהדביוט.
לא יודעת אבל המוזיקה שלהן קטלנית והייתי שרופה עליהן
הלוואי שזה באמת היה קורה, אני מתגעגעת אליהן בטירוף