8 תשובות
כן.
כן כן.
אמן שלא
אנונימית
אמן וידחו את זה לפבואר או משהו
נראלי שכן

^^^ גם אם ידחו אז זה ידחה ל 10 בינואר לא יקרה מצב שהם יחזירו בפברואר את החטיבות כי זה סתם לדפוק אותם במבחינה חברתית ולימודית