8 תשובות
כן.
כן כן.
כן
כן
אמן שלא
אנונימית
אמן וידחו את זה לפבואר או משהו
כן
נראלי שכן
^^^ גם אם ידחו אז זה ידחה ל 10 בינואר לא יקרה מצב שהם יחזירו בפברואר את החטיבות כי זה סתם לדפוק אותם במבחינה חברתית ולימודית
^^^ גם אם ידחו אז זה ידחה ל 10 בינואר לא יקרה מצב שהם יחזירו בפברואר את החטיבות כי זה סתם לדפוק אותם במבחינה חברתית ולימודית
באותו הנושא: