התחברות הרשמה

איך כדאי לקרוא לעצמי בסטיפס ??

30 במאי 2021, 14:06
שמות לסטיפס    
4 תשובות
13 שניות
מ
מאיּ
שואל השאלה:
יש לך עוד ?...
S
She's Mine
14 שניות
מ
מאיּ
"אם אתה חתיך תשלח לי הודעה"
א
אביבית הסנאית
באותו הנושא:
איך לקרוא לעצמי בסטיפס?
אני לא יודע איך לקרוא לכינוי שלי בסטיפס אני אשמח מאוד לרעיונות לאיך לקרוא לעצמי.
איך כדאי לקרוא לקבוצת וואטצאפ של הדתיים של סטיפס?
מותר לקרוא לעצמך בסטיפס אלוהים באנגלית?
איך כדאי לקרוא לעצמי באמונג אס ?
למישהו יש רעיון איך אני יכולה לקרוא לעצמי בסטיפס?
לדעתכם כדאי להשים תמונה של עצמכם בסטיפס?
למה יש הרבה משתמשים בסטיפס שקוראים להם "אנונימית" וכשאני רציתי לקרוא לעצמי ככה זה לא נתן ?
איך לקרוא לעצמי בסטיפס?
איך לקרוא לעצמי בסטיפס??
איך לקרוא לעצמי בסטיפס?