התחברות
הרשמה
אני רוצה לפרוש מקורס אבל אני לא יודע איך להודיע את זה לחניכים שלי,עזרה בבקשה
30 במאי 2021, 13:28
קורסים
התנדבות
2 תשובות
תגיד שאתה רוצה לפרוש ושהיה לך כיף עד עכשיו אבל אתה מיצית
W
Welcome to גיהינום!!
שואל השאלה:
אוקיי תודה אבל שנייה,מה זה מיצית?
K
Kakishikuta
באותו הנושא:
מישהו יודע אם אפשר לפרוש מקורס של קידום אחרי שהתחלתי כבר קורס?
אני מסיימת מחר קורס 60 של מדא...ואני רוצה לפרוש.(המשך בתגובות)
האם כדאי לי לפרוש מקורס 60 מדא?
אני עובדת במוקד כללית ויש עומסים כרגע מטורפים,אני רוצה לפרוש אבל הבנתי שחייב להודיע חודש מראש..
אני רוצה להתפטר מהעבודה בתחילת נובמבר, כמה זמן מראש צריך להודיע שאני אתפטר בתחילת נובמבר?
אם נרשמתי לבגרות באנגלית מועד ב ובסוף אני לא רוצה לגשת, אני צריכה להודיע?
אני בקורס קוסמטיקה ואני רוצה לפרוש, כי אני לא יפה, חבל על הזמן שלי. הבעיה איך פורשים?
כדאי לי לפרוש מהלימודים (מההמשך של הקורס?) אני לא יודע אם כדאי להמשיך...
מתלבטת אם לפרוש מקורס 60 במד"א
אם אני רוצה להתפטר מהעבודה כמה זמן לפי החוק אני מחויב להודיע מראש?
מישהו יודע אם אחרי שהתחלתי קורס פסיכומטרי של תיכון אני יכולה לפרוש?