5 תשובות
כשמפטרים מישהו לא מודיעים לו חודש מראש...
פשוט תעזבי.
פשוט תעזבי.
אנונימי
שואל השאלה:
אי אפשר פשוט לעזוב
צריך לתת הודעה מוקדמת
אי אפשר פשוט לעזוב
צריך לתת הודעה מוקדמת
אנונימית
לא צריך.
אם הם היו מפטרים אותך הם לא היו מחכים.
אל תהיי פראיירית.
אם הם היו מפטרים אותך הם לא היו מחכים.
אל תהיי פראיירית.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא עובד ככה מאמי
יקחו לי חצי משכורת
בן כמה אתה?
זה לא עובד ככה מאמי
יקחו לי חצי משכורת
בן כמה אתה?
אנונימית
אני לא כזה מבינה בזה אבל לדעתי תדברי עם האחרית שמה אם את יכולה להודיע ויתנו לך לעבוד אחרי זה פחות מחודש או שתעשי בעיות ותגרמי לפיטורים שלך או משהו
באותו הנושא: