13 תשובות
https://youtu.be/o7lqcce4lho
מקווה שהקישור יעבוד. אבל זה שיר שאני אוהבת לחרוש עליו שלהם
שואל השאלה:
^איזה מהמםם
לא חושבת שמתישהו שמעתי את זה אבל מה שבטוח זה שזה הולך להיות עכשיו אחד מהפייבוריטים שלי
יאא איזה כיף לדעתת
slump, phobia , my pace , you can stay יש להם כל כך הרבה שירים שאני אוהבתת
וואו יש להם מלא שירים יפים!!
אבל האהוב עליי זה- grow up
n/s street ver
אני מתה על back door ו- mixtape#4
אה ו you can stay אני גם ממש אוהבת
levanter
hellevator
שני אלה הכי אהובים עליי
אבל גם:
phobia שזה הביסייד האהוב עליי שלהם
וגם mixtape: on track
easy, side effects, gods menu האייקוני, השיר של i.n changbin chan maknae on top, hellavetor, up all night, והחדש שלהם עם היונג'ין :)
שואל השאלה:
^יואו זה באמת וואו ממש אהבתי שם את השורות של פליקס ושל מינהו
השיר any השורה של פליקס זה פשוט אוו
back door מדהים
אנונימית