7 תשובות
חחח כן אני רואה בעיקר סרטונים חמודים של להקות אחרות או היונג'ין כדרמה קווין זה פשוט כיףף
כןכן
אבל אני רואה בעיקר של דה בויז, ווריוורי ו וואנה וואן, פחות שלהם.
אבל אני רואה בעיקר של דה בויז, ווריוורי ו וואנה וואן, פחות שלהם.
אני גם רואה חח אתמול ראיתי קטעים מצחיקים של ג'וני ומארק מאנסיטי
חח כן כן!!
היי
היי
זה באמת טוב יותר מטיפול פסיכולוגי
אני רואה מלא ריאקשינס (reactions) של אנשים לשירים או סרטונים של סקיז
ברור שאני רואה. לא רק של סטריי קידס. אני רואה ומוכנה נפשית לצחוק אני בכלל לא מנסה לא לצחוק
באותו הנושא: