8 תשובות
אם אתה בטוח לא צריך לדאוג הרבה למדתי לבגרות בתנך רק לילה לפני והלך סבבה
סהכ נושא שמעוד חוזר על עצמו
אתה עדיין לומד תנך..?
על מה את מדברת אני בקושי יודעת מה המשמעות של תנך ומה זה בראשית
יש מצב אתה יוצא מאנונימי? אני צריכה לשאול אותך משהו בפרטי
שואל השאלה:
כן^
אנונימי
שואל השאלה:
איך יוצאים מאנונימי? אין לי שמץ
אנונימי
אה אוי אז תכתוב לי פשוט
בדיוק מה שאני תמיד אומרת
כולם תופסים ממני איזה חכמה בכיתה בגלל שכל הציונים שלי בתנך הם מעל 90
ואני לא מבינה מה כל כך קשה סך הכל אני סתם אהבלה שקוראת סיכומים זה הכל
אנונימית