3 תשובות
להרים אותו ולזוז כזה
תרימי אותו ותשירי לו בלחש
וואי תינוקות זה חיים.
יש לי אחות תינוקת ואני הכי גדולה אז האחריות היא עליי ועל אמא.
קיצר תשירי לו או משהו כזה, תראי לו צעצועים תדליקי לו ארוץ בייבי (זה דווקא טוב רצינית) את יכולה להיתקע בטלוויזיה איתו. לא יודעת משהו כזה
יש לי אחות תינוקת ואני הכי גדולה אז האחריות היא עליי ועל אמא.
קיצר תשירי לו או משהו כזה, תראי לו צעצועים תדליקי לו ארוץ בייבי (זה דווקא טוב רצינית) את יכולה להיתקע בטלוויזיה איתו. לא יודעת משהו כזה
באותו הנושא: