4 תשובות
סביר להניח שהם לא יזמינו אותך יותר, לא אמורים להשאיר ילד בגיל כזה לבד הם לא שולטים בעצמם ומתגלגלים ונופלים אם לא שומרים
אנונימית
הכל בסדר, כלום לא קרה באשמתך
ותאמיני לי זה קורה גם תחת משמרת של ההורים, אבל תקפידי לשים עליו עין אם הוא על ספה/ משהו גבוה או שתקחי אותו איתך לאן שצריך
ותאמיני לי זה קורה גם תחת משמרת של ההורים, אבל תקפידי לשים עליו עין אם הוא על ספה/ משהו גבוה או שתקחי אותו איתך לאן שצריך
הי זה לגיטימי , הכל בסדר גם לי קרה ואני לא מכירה אותם אז אני לא יודעת אם הם ימשיכו להזמין אותך אבל גם אם לא אל תרגישי רע את מהממת ממש
שואל השאלה:
^גם את❤
^גם את❤
אנונימית
באותו הנושא: