3 תשובות
בטח, אני גם עשיתי רק שנה אחת שירות לאומי ויש מלא מקומות עבודה שישמחו לקבל אותך ואם ישאלו למה עשית רק שנה(למרות שבמקומות שאני הייתי בהם לא ממש הסתכלו על זה)את יכולה פשוט להגיד שהיה לך נחמד לתרום אבל יש בך רצון להתקדם הלאה, לעבוד במקום עבודה מסודר ולהתחיל את החיים
חח לאף אחד לא אכפת אם עשית צבא כיום
ואת עוד עשית שירות לאומי כשהיה לך פטור משירות צבאי
ואת עוד עשית שירות לאומי כשהיה לך פטור משירות צבאי
אנונימית
תאמרי שלא רצית מה יש לנסח
באותו הנושא: