4 תשובות
גם אם יש חוק אף אחד לא באמת שם עליו...
ואת לא חייבת לענות להם, תגידי שזה אישי
ואת לא חייבת לענות להם, תגידי שזה אישי
ככה זה, שואלים.
בסופו של דבר המעסיקים רוצים לדלות כמה שיותר פרטים על העובד שלהם, זה יכול להיות נחוץ ורלוונטי ולראות אם באמת יש התאמה... תגידי שבגלל בעיה רפואית או משהו כזה.
שואל השאלה:
בפעם האחרונה שאמרתי שזה אישי היא בכל זאת תיחקרה אותי
בפעם האחרונה שאמרתי שזה אישי היא בכל זאת תיחקרה אותי
אנונימית
באותו הנושא: