7 תשובות
אליי*
תתעלמי,אני שומעת לפעמים שירים של הזמנים הטובים גם
תתעלמי,אני שומעת לפעמים שירים של הזמנים הטובים גם
שואל השאלה:
אכפת לי כי כל יום הם מתנשאים מעליי ואומרים לי שהטעם שלי גרוע וכו
ובקיצור מתנהגים עליי חרא
אכפת לי כי כל יום הם מתנשאים מעליי ואומרים לי שהטעם שלי גרוע וכו
ובקיצור מתנהגים עליי חרא
אנונימית
היידה ניינטיז, גם אני שומע לפעמים פשוט תתעלמי
חה חה תתנשאי מעליהם, את האיכותית בסיפור ..
תצחקי עליהם שהם לא שומעים כל השירים הכי טובים ואייקונים יצאו באייטיז ובניינטיז
אני כל הזמן שומעת את השירים האלו
פשוט תתעלמי
פשוט תתעלמי
דיי נו את צריכה להתנשא עליהם מה מי נתן להם את הזכות הם בטח שומעים פופ קיצ'י זה הרבה יותר טוב עאלק
פשוט אל תתני להם להתנשא עליך אל תשימי עליהם וזהו
היידי אייטיז וניינטיז
פשוט אל תתני להם להתנשא עליך אל תשימי עליהם וזהו
היידי אייטיז וניינטיז
באותו הנושא: