10 תשובות
כן
שואל השאלה:
ומה עשיתם שהוא ירצה לרדת לכן?
ומה עשיתם שהוא ירצה לרדת לכן?
אנונימית
מאפשרת לו
שואל השאלה:
טוב אוקי תודה לכן :)
טוב אוקי תודה לכן :)
אנונימית
אישית אני לא הכי בעד שהוא ירד לי (למרות שהוא רוצה כשהוא רוצה אז זה נחמד) אבל אני מאמינה שאם השאלה שלך בתכלס היא למה לך לרדת לחבר שלך והוא לא ירד לך אז כן אל תרדי לחבר שלך אם הוא לא יורד לך. זוגיות זה 50 50.
כן חבר שלי יורד לי אבל מה זאת אומרת גם?
זה רק הוא
זה רק הוא
כאשר ויהיה מצב שמתישהו יהיה לי חבר איכשהו (זה כנראה לא יקרה)
אז יש מצב שכן
אבל זה רק בתנאי שיהיה לי חבר
אז יש מצב שכן
אבל זה רק בתנאי שיהיה לי חבר
לולא היה לי חבר
שואל השאלה:
תודה רבה לך אבל סורי אם שאלתי לא במקום, לא הבנתי למה את לא הכי בעד שהוא ירד לך? ונכון את בהחלט צודקת
תודה רבה לך אבל סורי אם שאלתי לא במקום, לא הבנתי למה את לא הכי בעד שהוא ירד לך? ונכון את בהחלט צודקת
אנונימית
הכל טוב וכי כנראה אני לא שלמה מספיק עם הגוף שלי בשביל לתת לו אבל תכלס תכלס אני לא הכי אוהבת את ההרגשה של זה
באותו הנושא: