התחברות
הרשמה
לקחתי קל בטן ב9 בבוקר אפשר לקחת עכשיו אדוויל?
28 במאי 2021, 14:35
תרופות
2 תשובות
כן רפואה שלמה
א
אחת מתולתלת ;)
כן, אפשר לקחת כל 4 שעות
O
Oi Oi Oi
באותו הנושא:
שכחתי לקחת את הכדורים בבוקר(פסיכיאטרים) אפשר עכשיו?
אם לקחתי כדור אנטיביוטיקה ב8:00 בבוקר מתי לקחת את השני?
זה מיגרנה?כואב לי צד שמאל של הראש כזה היום לקחתי אקמול בבוקר אפשר עכשיו גם?
אם לקחתי כדור של נורופן בשעה 8:15 בבוקר אז אני יכול לקחת עכשיו עוד כדור?
לקחתי בשבע בבוקר כדור נגד כאבי מחזור ועכשיו הכאבים חזרו לי, אפשר לקחת שוב?
כמה אופטלגין אפשר לקחת? לקחתי שתיים, אחד בשש בערב אתמול ואחד בשלוש לפנות בבוקר אני יכולה לקחת עכשיו עוד אחד?
התחלתי לקחת אנטיביוטיקה לדלקת בגרון וכבר לקחתי פעמיים אתמול בערב והיום בבוקר
לקחתי אופטלגין בבוקר כדאי לי לקחת גם עכשיו?
אני על אנטיביוטיקה (לקחתי אחד בבוקר) ושתיתי עכשיו קסטיל, מתי אני יכולה לקחת את הכדור השני?
אם לקחתי בחמש בבוקר אקמול אני יכולה לקחת עכשיו אחרי האוכל עוד אחד?
לקחתי אקמול בחמש בבוקר אני יכולה לקחת עכשיו אדוויל?