9 תשובות
הלוואי והיה כי באמת אי אפשר להבין אותם
לא מבינים, עוברים צד
רונקיפליץ' אני מבקשת ממך להפסיק לכפות את המיניות שלך על כולם
אחותי אם היה ספר איך להבין בנים
הוא היה ריק
למה אי אפשר להבין אותם
הוא היה ריק
למה אי אפשר להבין אותם
שואל השאלה:
חחח מאיה הרגת אותי
חחח מאיה הרגת אותי
אנונימית
אם יש לך מדריך לאיך להבין נשים, אני אתן לך מדריך לאיך להבין גברים.
שואל השאלה:
יש לי מדריך אני גם יכולה להסביר לך
יש לי מדריך אני גם יכולה להסביר לך
אנונימית
בנים זה הרבה יותר פשוט ממה שכולם חושבים. אם הם מעוניינים במשהו הם לרוב פשוט מאוד ישרים לגבי זה או מראים את זה באופן עקיף
שואל השאלה:
רק בודדים ככה.. או לפחות כל הבנים שאני נתקלתי בהם^^
רק בודדים ככה.. או לפחות כל הבנים שאני נתקלתי בהם^^
אנונימית
באותו הנושא: