12 תשובות
כי הם בגישה של
"אם אני ארצה לתת לך תשומת לב, אני אתן. אל תבקש ותחפור על זה".
"אם אני ארצה לתת לך תשומת לב, אני אתן. אל תבקש ותחפור על זה".
שואל השאלה:
אבל זאת אני וזה חלק ממש גדול ממני, למה אני צריכה להרגיש שזה לא מתקבל
אבל זאת אני וזה חלק ממש גדול ממני, למה אני צריכה להרגיש שזה לא מתקבל
אנונימית
כי לא כולם אוהבים לתת
וזה גם תלוי איך את "מבקשת" את זה
וזה גם תלוי איך את "מבקשת" את זה
יש צומי שהוא בסדר וזה פשוט להיות נחמד אבל יש צומי שאתה נדבק ממש לבן אדם ואז זה כבר מתחיל לעצבן אז זה לא תמיד אותו דבר.
שואל השאלה:
ללאלא אני מדברת עם על זה שאני נגיד אוהבת לדבר בקול רם באמצע שום מקום כדי לקבל סוג של יחס מהסביבה, אפילו מבטים זה כל כך מספק אותי
ללאלא אני מדברת עם על זה שאני נגיד אוהבת לדבר בקול רם באמצע שום מקום כדי לקבל סוג של יחס מהסביבה, אפילו מבטים זה כל כך מספק אותי
אנונימית
אז תלמדי להסתפק במועט גברתתתת
שואל השאלה:
מה הקשר אדוני?
מה הקשר אדוני?
אנונימית
שואל השאלה:
אוף :(
אוף :(
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה להשתנות...אני גם לא צועקת אני מאוד שקטה, זה פשוט מספק אותי שנותנים לי תשומת לב אז אני לפעמים אומרת שטויות וכאלה
אני לא יכולה להשתנות...אני גם לא צועקת אני מאוד שקטה, זה פשוט מספק אותי שנותנים לי תשומת לב אז אני לפעמים אומרת שטויות וכאלה
אנונימית
לכל דבר יש גבול , בעקרון אין לי בעיה אבל מתי שזה עובר תגבול לגמרי זה כבר מעצבן
יש רמה של צומי שזה משגע את השכל
כאילו אותו אדם בכוח חייב שישמעו את הקול שלו (אחרת הוא לא קיים)
כאילו אותו אדם בכוח חייב שישמעו את הקול שלו (אחרת הוא לא קיים)
כי הם מעיקים
באותו הנושא: