10 תשובות
כי אנשים זה מוזר אחי
שואל השאלה:
bruh
אנונימית
בכללי אני שונא ילדי צומי,
אבל לא מסכים איתך במקרה הזה.
בתור מעריצת אנימה שהייתה בהרבה קהילות אני יכולה רק לייעץ לך מעכשיו, תעופי משם. זה לא שווה את זה. קהילת אוהבי האנימה בארץ הם סופר קרינג'יים בגילאי 13-15 ואז סופר toxic בגילאי 16 והלאה, וזה לא משתפר. אני כבר פרשתי מהקהילה הזאת ואני רואה אנימה בכיף שלי בלי להיות חלק ממנה
יש אנשים שבאמת יש להם סיבה ללמה הם עצובים ודיכאונים ככה
אבל גם אני לא אוהב תאנשים שרוצים צומי וחושבים שהם בדיכאון קליני על זה שהקראש מכיתה ה'3 לא רצה אותם
שואל השאלה:
mad genius אבל הם עושים סתם טריגר וזה ממש מפגר
אנונימית
שואל השאלה:
הם פשוט מאבחנים את עצמם על ימין ועל שמאל במחלות נפשיות וכל דבר קטן שקורה הם חושבים עליו כסוףהעולם ונמאס לי כבר
אנונימית
"mad genius אבל הם עושים סתם טריגר וזה ממש מפגר"

לכי תדעי מה עובר עליהם בחיים, אם זה באמת ממקום של כאב ורצון למות אז לא רואה בזה בעיה. אבל אם זה ממקום של צומי צריך להרביץ להם
שואל השאלה:
אבל שיפנו לאיש מקצוע מה אנשים בקבוצה של אנימה יעזרו להם מהה הה הה
אנונימית
אולי לא מקבלים מספיק צומי בבית,לא יודעת