4 תשובות
הצמחים מייצרים את החומרים האורגנים שבעלי החיים צורכים.
יש מלא בע"ח שהמזון העיקרי שלהם זה צמחים.
הצמחים הם בתחתית שרשרת המזון,כלומר בלי צמחים כל שרשרת המזון להרס ולא יהיה יותר קיום של אף יצור חי
כי יש בעלי חיים שניזונים מצמחים ואותם בעלי חיים הם אוכל לבעלי חיים אחרים, וצמחים מייצרים חמצן שמשאיר את בעלי החיים ואולי גם את רוב אוכלוסיית העולם בחיים
באותו הנושא: