10 תשובות
אל תעשי את זה!
הוא יכול לאנוס אותך, ככה זה בנים...
הוא יכול לאנוס אותך, ככה זה בנים...
אנונימית
זה לא נורא , בסופו של דבר קורה להרבה
אבל אם הם לא נוקשים כאלה עדיף לך לספר
ככה או ככה בסוף הם יגלו
אבל אם הם לא נוקשים כאלה עדיף לך לספר
ככה או ככה בסוף הם יגלו
6/10
עדיף לא לשקר להורים שלך כי אם יקרה משהו והם לא ידעו איפה את זה לא טוב
תנסי להגיד את האמת בצורה עדינה
תנסי להגיד את האמת בצורה עדינה
למה את לא שואלת אותם אם את יכולה לישון אצלו ?
שואל השאלה:
הוא לא יעשה לי כלום הוא ילד טוב
הוא לא יעשה לי כלום הוא ילד טוב
אנונימית
אה רגע, חשבתי שאת נשואה אליו, לא אל תעשי את זה!
שואל השאלה:
כי הם לא יסכימו לי
כי הם לא יסכימו לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיד שאני אצל חברה
אני אגיד שאני אצל חברה
אנונימית
הזויה!!אם את מפחדת לומר להורים כנראה יש סיבה.
ואם הוא לא אמר לך תספרי להורים תתחילי לחשוד.
אין כמו הורים בעולם רוצים רק לטובת הילד תקשיבו להם!!
ואם הוא לא אמר לך תספרי להורים תתחילי לחשוד.
אין כמו הורים בעולם רוצים רק לטובת הילד תקשיבו להם!!
באותו הנושא: