7 תשובות
למה? המחנכת עד כדי כך גרועה?
תגידי לה שאת לא מסתדרת עם המחנכת שלך (וסיבות)ואם אפשר לעשות משהו בנידון לא לפטר כי זה הפרנסה פשוט להחליף
למרות שלא נראלי יחליפו אותה סתם תלוי מה עשתה
שואל השאלה:
כן היא המחנכת הכי גרועה שהייתה לי
עזבו מחנכת היא המורה הכי מזלזלת שהייתה לי בחיים.
אני יכולה לשלוח לה הודעה והיא תענה לי אחרי שבוע במקרה הטוב
לכל דבר כמעט צריך לרדוף אחריה
כל פיפס קטן היא הולכת לרכזת (היא הלכה אליה על זה שביקשנו בחזרה לבית ספר שתיתן לנו שבוע לשבת איך שאנחנו רוצים ואז שהיא תחליט ואז הרכזת באה לעשות לנו שיחה על זה שאנחנו לא יודעים מה המקום שלנו וכו) היא ךא מנסה להכיר אותנו והיא גם אמרה לנו את זה (אנחנו כיתה י) והיא אמרה לנו אני לא מעוניינת לנסות להכיר אתכם
ויש עוד מלא דברים אבל אין לי כח לרשןם
אני לא מסוגלת להמשיך את השנתיים הבאות איתה
אנונימית
וואי וואי תתלונני תגידי כל מה שאמרת פה
מזדהה איתך גם לי יש מחנכת חרא אבל אני מתפטרת ממנה השנה
למנהלת אם כל הכיתה תתלונן אני מאמינה שיתנו לכם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה נגיד לה?
כאילו אין לי מושג אפילו איפה החדר שלה וגם אם כן אני לא יודעת איך לגשת אליה..
אנונימית
לעשות הפגנה
סתם תפנו אז למנהלת לא לרכזת