6 תשובות
אני יכולה לשאול למה?
לא חושבת שזה אפשרי אלא אם כן קרה משהו קיצוני וגם סןף שנה
תלכו לחדר מורים ותחפשו את המנהלת או שתכתבו בווצאפ למנהלת או לרכז שכבה
אנונימית
שואל השאלה:
יש יותר מידי סיבות..
בואי נתחיל מזה שזו המורה הכי מזלזלת שהייתה לי בחיים לא מחנכת, מורה.
אנחנו כיתה י' והתחלנו איתה השנה והיא כל הזמן צועקת, לא מנסה לעזור לנו, לא מנסה להכיר אותנו ועוד אומרת לנו את זה בפנים.. היא אמרה לנו איזה יום אחד "נכון אני לא מכירה אתכם ואני גם לא מעוניינת להכיר אתכם זה לא מעניין אותי " וכאילו איזו מין מחנכת זו?
על כל שטןת קטנה היא הולכת לרכזת. נגיד שחזרנו לפני חודש היה לנו שיעור איתה לפני וביקשנו ממנה לשבת במקומות שאנחנו רוצים לשבוע הראשון כי בכל זאת זו כיתה חדשה וחצי מהכיתה אנחנו לא מכירים (קפסולות וזה) ואז היא הלכה לרכזת והיא אמרה לנו שאנחנו צריכים לדעת מה המקום שלנו ושאנחנו צריכים להתנהג בכבוד ןכרילו מה כבר ביקשנו?
היא מלמדת אותני תנך ואפחד ךא יודע כלום בתנך היא מפוזרת בטירוף היא ךא עונה להודעות לא מצדיקה חיסורים כל הזמן צועקת בלי סיבה מתקשרת להורים על זה שילד בא בלי סמל משפילה ילדים מול כל הכיתה
יש יותר מידי סיבות..
בואי נתחיל מזה שזו המורה הכי מזלזלת שהייתה לי בחיים לא מחנכת, מורה.
אנחנו כיתה י' והתחלנו איתה השנה והיא כל הזמן צועקת, לא מנסה לעזור לנו, לא מנסה להכיר אותנו ועוד אומרת לנו את זה בפנים.. היא אמרה לנו איזה יום אחד "נכון אני לא מכירה אתכם ואני גם לא מעוניינת להכיר אתכם זה לא מעניין אותי " וכאילו איזו מין מחנכת זו?
על כל שטןת קטנה היא הולכת לרכזת. נגיד שחזרנו לפני חודש היה לנו שיעור איתה לפני וביקשנו ממנה לשבת במקומות שאנחנו רוצים לשבוע הראשון כי בכל זאת זו כיתה חדשה וחצי מהכיתה אנחנו לא מכירים (קפסולות וזה) ואז היא הלכה לרכזת והיא אמרה לנו שאנחנו צריכים לדעת מה המקום שלנו ושאנחנו צריכים להתנהג בכבוד ןכרילו מה כבר ביקשנו?
היא מלמדת אותני תנך ואפחד ךא יודע כלום בתנך היא מפוזרת בטירוף היא ךא עונה להודעות לא מצדיקה חיסורים כל הזמן צועקת בלי סיבה מתקשרת להורים על זה שילד בא בלי סמל משפילה ילדים מול כל הכיתה
אנונימית
שואל השאלה:
השני שכתב
אנחנו רוצים שהיא לא תיהיה מחנכץ שלנו לשנתיים הבאות
עד סוף השנה נשרוד איתה
אבל לא נשרןד איתה עד סוף יב
עם כל הבגרויןת ןהמגנים ותגבורים וכאלה
השני שכתב
אנחנו רוצים שהיא לא תיהיה מחנכץ שלנו לשנתיים הבאות
עד סוף השנה נשרוד איתה
אבל לא נשרןד איתה עד סוף יב
עם כל הבגרויןת ןהמגנים ותגבורים וכאלה
אנונימית
תלכו לחדר מורים/תבררו איפה המנהלת ותסבירו לה בפירוט למה אתם רוצים שהיא לא תהיה המכנכת שלכם... בהצלחה