7 תשובות
אין מה לעשות אם הוא לא רוצה לעשות את זה, תשאלי אותו למה הוא חושב שזה לא בסדר דברי איתו.
אחותי זה כמו בנים לבנות אם מישהי לא רוצה אז זה לא.
נכון שמערכת יחסים אמורה לספק רצונות
אבל אולי הוא יפתח יותר בהמשך אל תלחצי
נכון שמערכת יחסים אמורה לספק רצונות
אבל אולי הוא יפתח יותר בהמשך אל תלחצי
רוצה לדבר בפרטי?
תשלחי לי הודעה בפרטי רדע
דיברת איתו?
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותו והוא אותי אבל רק בחלקים האלה זה פשוט לא
אבל אני אוהבת אותו והוא אותי אבל רק בחלקים האלה זה פשוט לא
אנונימית
אם המערכת יחסים לא מתאימה לך תפרדי ממנו..
באותו הנושא: