13 תשובות
ספוטיפיי
לאינסטגרם
רןאה שם סרטןנים וכל מיני
זה הבריחה שלי
אנונימית
המחשב...
יער(יש בישוב שלי משום מה יער)
לאמבטיה לבכות ולרקוד מול המראה להוציא את כל האנדרנלין זה מעולהה
שואל השאלה:
התכוונתי ממש למקום חבר'ה מקום כמו חדר מבודד או כמו הגינה שהיא הזכירה
אנונימי
אה, אז החדר שלי. שם אני פותח את ספוטיפיי ומקשיב לבורזום (או להקה אחרת)
סוג של מערה
זה די ביוב לא משומש בגבעה כזאת
ורואים את כל העיר
פשוט ללכת לשם ולקרוא ספר זה הכי כיף שיש
אנונימי
לחדר שלי בשביל לשמוע מוזיקה
תא שירותים מאד ספציפי בבניין הצהוב (בבית ספר), ננעלת שם עם חומרי חיטוי ומשהו שפיצי ומבזבזת את כל ההפסקה.
לחדר
אנונימית
פעם הייתי הולכת לדואר שליד הבית שלי יש שם מקום שאפשר לטפס ולראות את הכל מלמעלה בנוסף יש בית נטוש ליד ממש מגניב ויש את המקלט המקומי שלנו שם שלפעמים הוא פתוח ואני יכולה פשוט להיכנס ממקום שלא הרבה מכירים ולא להרבה יש אומץ להיכנס לשם כי זה די מפחיד כי תכלס אפשר להינעל מבחוץ...
היום זה בעיקר החדר שלי או לפעמים ללכת לטיול בטיילת ורק כשאני ממש עצבנית אני הולכת לתחנת דואר הזאתי
(יש שם טלוויזיה במקלט וכל מיני דברים שאנשים משאירים שם אז לפעמים זה פשוט מקום טוב להירגע וגם לאף ילד אין באמת את האומץ להיכנס אז זה כיף)...
שואל השאלה:
בואו ננסה להגיע לראשי
אנונימי