10 תשובות
לא. למה סתם להחזיר לו. מי הוא בכלל אם הוא בוגד בי? למה לטרוח לשכב עם מישהו בשביל לעשות לו רע? הוא לא שווה את זה.
פשוט להפרד/לנתק קשר וזהו.
לא, אני הרבה יותר בוגדת ממנו
הייתי מעיפה אותו מהחיים שלי
לא , הייתי נפרדת ומנתקת קשר ובוכה
מיותר, פשוט זורקת
^^^למה בוכה? הוא בגד בך הוא לא ברמה שלך
זורקץ אותו קיבינימט יאחתי
שואל השאלה:
חחחחח
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימית