6 תשובות
הייתי בוגדת בו חזרה ונפרדת ממנו
או רק נפרדת
או רק נפרדת
הייתי נפרדת ממנו.
מדברת איתו קודם ומחכה להסבר, ורוב הסיכויים שהייתי ניפרדת ממנו...
הייתי מתרחקת ממנו בשביל שישים לב ואז אם הוא היה מתחיל לנסות לדבר איתי הייתי שואלת אותו למה הוא עשה את זה ואולי אחר כך מנתקת איתו קשר
הייתי מדברת איתו קודם כל, למה הוא עשה את זה וכדומה, ואז שיחת יחסינו לאן
או הסיכויים שהדרך היא לדלת^_^
באותו הנושא: