9 תשובות
שנייה כמובן
הכי שווה
הכי שווה
שואל השאלה:
מעדכן מהקומה השנייה, פגז.
מעדכן מהקומה השנייה, פגז.
אנונימי
איך הנוף שם למעלה?
שואל השאלה:
החלון מטושטש אני בוכה
החלון מטושטש אני בוכה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל המזגן קר אז לא יכול להתלונן
אבל המזגן קר אז לא יכול להתלונן
אנונימי
ממתי יש קומה שנייה ברכבת מה
שואל השאלה:
מאז ומתמיד מה
מאז ומתמיד מה
אנונימי
אני אוהב את הקומה הגבוהה כי יש מעט יותר נוף. אם את מקבלת בחילות מנסיעות אני מניח שדווקא הקומה התחתונה תהיה עדיפה בשבילך.
שניה
באותו הנושא: