9 תשובות
שנייה כמובן
הכי שווה
שואל השאלה:
מעדכן מהקומה השנייה, פגז.
אנונימי
איך הנוף שם למעלה?
שואל השאלה:
החלון מטושטש אני בוכה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל המזגן קר אז לא יכול להתלונן
אנונימי
ממתי יש קומה שנייה ברכבת מה
שואל השאלה:
מאז ומתמיד מה
אנונימי
אני אוהב את הקומה הגבוהה כי יש מעט יותר נוף. אם את מקבלת בחילות מנסיעות אני מניח שדווקא הקומה התחתונה תהיה עדיפה בשבילך.