התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני מעדיף לגור בקומה 6-10 ולא בקומה ראשונה או שנייה?
18 באוקטובר 2019, 20:58
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
דירה
2 תשובות
לא זה לא מוזר
d
dinah
לא
T
Tabarez
באותו הנושא:
מה אתם מעדיפים, לגור בוילה או בדירה בבניין של 20 קומות?
קומה שעדיף בה לגור - איפה עדיף לגור בקומות או בקומת קרקע?
מעדיף לגור בישוב או בעיר ?
עד כמה זה מוזר שאני מתעב את התרבות המערבית ורוצה לגור בטורקיה?
זה ממש מוזר שאני מעדיפה לגור בבית קטן?
זה הגיוני שילדים לא רוצים להתקרב אליי וחושבים שאני מוזר בגלל שאני מעדיף מאוורר על מזגן?
זה מוזר שאני קוראת לגור חתולים שלי אריה?
זה מוזר שאני בת 16 ואעבור לגור לבד עם ידיד שלי בארה"ב שהוא בן 20?
זה מוזר שאני מעדיף בנות שהם לא רזות
מעדיפים לגור ברחוב ולהיות מאושרים או לגור בוילה ענקית ולהיות אדישים ומרירים?
יתרונות בלגור בקומה 10?