6 תשובות
אפשר גם וגם
קפה ממש מוסיף טעם טוב, אבל אפשר גם בחלב ואז פשוט אין טעם מיוחד
אם את/ה רוצה בטעם קפה, אז בקפה. אם את/ה לא רוצה בטעם קפה, אז בחלב.
לא כזה משנה.
לא כזה משנה.
תלוי הטעם, אבל לא משנה חוץ מהטעם
אפשר גם וגם אבל לפי דעתי חלב יותר טעם כי קפה עושה את זה טיפה מריר
אפשר גם גם, אני ממליצה לך בחלב :)
באותו הנושא: