6 תשובות
תגידי דיבס
תתבגרי
אוף זאת סיטואציה קשה..
אני כנראה הייתי מוותרת אבל אם את ממש אוהבת אותו אז תלחמי עליו רק אם את ממש ממש אוהבת.
אני כנראה הייתי מוותרת אבל אם את ממש אוהבת אותו אז תלחמי עליו רק אם את ממש ממש אוהבת.
כי הוא פוחד לגשת אלייך
היי אני חושבת שכדאי לך לומר לה.. באמת!!
או ששתיכן תרדו ממנו ותיהיו חברות
או שתילחמו עליו ותיהיו אויבות,
הכל תלוי בך ובלבך
או ששתיכן תרדו ממנו ותיהיו חברות
או שתילחמו עליו ותיהיו אויבות,
הכל תלוי בך ובלבך
שואל השאלה:
אה לא משנה נזכרתי היא עוברת שנה הבאה בית ספר
אה לא משנה נזכרתי היא עוברת שנה הבאה בית ספר
אנונימית
באותו הנושא: