8 תשובות
בחיים אל תיתני לבן להפריד בינך לבין החברה הכי טובה שלך.
וותרי לה..
מה ששלך שלך.
אם הוא מיועד לך הוא יבוא לך ואם לא תשחררי, יבוא אחד אחר יותר טוב.
והכי חשובב אל תריבי עם חברה על גברר!!!!
שהטובה ביותר תנצח
אני חושבת שמה שצריך לקרות קורה
אם הם היו ביחד אין לך מה לעסות אבל אם הם אינסו ולא יעבוד את יכולה לנסות
יש רק דרך אחת לפתור את זה!
קרב תרנגולות!!!!!!!
תגידי את זה לחברה שלך שאת בקטע שלו אם היא באמת חברה היא תכבד את זה ולא תיהיה איתו ואם היא תיהיה איתו היא לא חברה.
חד וחלק חברות אמיתית זה לוותר על הגבר ולהישאר חברות.

אצלי בחורה זה אותו דבר, אם 2 מעוניינים באותה אחת פשוט אף אחד לא יצא איתה ככה נשארנו חברים במשך שנים, לא יוצאים עם אקסית לא נכנסים לקשר עם מישהי שהייתה בקשר רומנטי עם חבר אחר, זה כבוד בסיסי שצריך להיות בחברות לדעתי