8 תשובות
שואל השאלה:
הם תמיד היו מעיפים תבלונים ישראל לא ממש עשתה משהו עם זה
אנונימית
כנ"ל עם התגובה הראשונה וככול הנראה הם שוב מנסים להבעיר את השטח או מסיבה אחרת שהוא רוצה עוד יותר צומי
עד עכשיו מתחילת הפסקת אש לא היה עדיין בלון תבערה ב''ה
אבל כשיהיה מדינת ישראל תפצח מחדש בתקיפה.
אני מקווה לפחות
אנונימית
אין ממש הפסקת אש כתובה עם כל החוקים. אבל חמאס יודעים שעל כל דבר קטן ישראל תגיב בעוצמה
מדינה של קוקסינלים יש לנו תבינו כבר ממשלה חרא
חמאס עושים מה שבא להם בלי לדפוק חשבון
מקווה שהם יהיו הראשונים שיפרו את הפסקת אש למרות שגם זה נקרא סוג של הפרת הפסקת אש אבל זה לא נכלל בגלל שלא היו תנאים לכן גם ישראל יותר הפסידה מאשר הרוויחה
זאת הפסקת אש בלי תנאים ..
זאת אומרת הם יכולים עכשיו להתחיל שוב .