4 תשובות
גם אצלנו כולם קיבלו ציונים על הפנים בשאלון הזה, הכתיבה הזאת דופקת את כולנו
וואי ממש, אצלנו כל השכבה נגשת פעם שלישית לדבר הזה
אנונימית
אני קיבלתי 94 אבל גם הרבה אנשים בשכבה שלי קיבלו ציונים לא טובים
אנונימית
70-80 זה ציון טוב ל-g שזה השאלון ברמה הגבוהה ביותר