6 תשובות
גם אני ככה בואי נפתח גאנג
מבינה אותך... אולי השקט הזה... התחושות של הלבד... או סתם המחשבות שצורחות.
כי בלילה יש לבד ושקט, המחשבות באות
כנראה שהשקט וזה שאין לידך אנשים בלילה משפיע עלייך רע, תנסי לראות טלוויזיה או להקשיב למוזיקה
פתאום בלילה יש זמן למחשבות לרוץ
Sh!
בלילה תמיד נופלות עלי המחשבות הכי רעות שאפשר. וזה למה אני ערה