3 תשובות
קוראים לזה לימוד תיאוריה ובתמונה כתוב נוהג בתכלת
אנונימית
נוהג ותיאוריה שנייה
ממליצה לך על אפליקציית "תלמידים" היא של משרד החינוך ויש שם את כל הנושאים ועברתי תיאוריה ראשונה
באותו הנושא: