3 תשובות
קוראים לזה לימוד תיאוריה ובתמונה כתוב נוהג בתכלת
אנונימית
נוהג ותיאוריה שנייה
ממליצה לך על אפליקציית "תלמידים" היא של משרד החינוך ויש שם את כל הנושאים ועברתי תיאוריה ראשונה