7 תשובות
אין.

חח
אנונימית
שילך להזדיין
אני האח הקטן-
שואל השאלה:
איך היית רוצה שיכבדו אותך?^
אנונימי
כמו שמתייחסים בכבוד לכולם?..
לא לנצל אותו/לעבוד עליו/לתת לו להרגיש חלק מכל האחים בבית
אממ... פיות יוצרת איתם קשר.
להרביץ לו כמה שפחות