2 תשובות
כל עוד את עובדת שכירה אין דבר כזה קרדיט. ואל תסכימי לעשות עבודה שחורה של אחרים, בשביל מה? את סתם מעמיסה על עצמך ולא מקבלת תודה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני קוראת לזה קרדיט מהסיבה שזה מתחום הנהלת חשבונות.. כל מנהלת חשבונות מנהלת את התיקים שלה, ובשביל שאני אלמד אז נתנו לי לעזור פה ושם לשתיים האחרות כי היו להם פיגורים שאני סגרתי להן (וזה שרף לי את העיניים.. זו עבודה קשה מאוד של שעות על המחשב) וכשפניתי למנהלת אחרי ש*הן* אמרו שאין להן עבודה לתת לי המנהלת בכלל לא האמינה שסגרתי הכל.. ואז היא קלטה שאני עשיתי את זה.. ומאז השתיים האלה חושבות שאני מלשינה עליהן ומדברות עליי מאחורי הגב.. אומרות שאני לא יודעת לכבד מבוגרים.. ובקיצור.. הולכת לעבודה בתחושה מגעילה..
לא יודעת איך אני יכולה לכבד אותן יותר ממה שאני עושה עכשיו
אנונימית