12 תשובות
בקושי
לא .
לא
תלוי איזה רגשות ולמי, בדרכ אני שומר הכל לעצמי
אנונימי
לפעמים
רוב הזמן לא . אני מנסה להיות חיובית אבל שאני לא אני מנסה לא להראות רגשות בכלל אבל אז אני נשברת ומספרת לחברה שלי הכול אופס
לפעמים וזה גם תלוי איך למי ועל מה
אני די בת אדם פתוחה אז כן
שואל השאלה:
כעס לרוב, מנסה לעצור את זה אבל אני רואה שאם אני לא מוציאה את זה אני מרגישה לא טוב.
כעס לרוב, מנסה לעצור את זה אבל אני רואה שאם אני לא מוציאה את זה אני מרגישה לא טוב.
אנונימית
לא זה קרינג
בשביל שאראה רגשות היא צריכה להיות בנאדם מאוד מיוחד.
וכן אמרתי "היא" אני בכללי בנאדם מאוד אכפתי ורגיש אבל בשביל שממש אראה את זה היא צריכה להיות ממש קרובה אליי.
אני לא מראה רגשות בדכ, למשל הודיעו למשפחה שלי שלא נשאר לסבתא שלי המון הזמן אני לא הראתי כלום, לא מראה להורים לא מראה לאף אחד פחות או יותר.
שומר הכול בפנים כי.
אז לא לא מראה רגשות
וכן אמרתי "היא" אני בכללי בנאדם מאוד אכפתי ורגיש אבל בשביל שממש אראה את זה היא צריכה להיות ממש קרובה אליי.
אני לא מראה רגשות בדכ, למשל הודיעו למשפחה שלי שלא נשאר לסבתא שלי המון הזמן אני לא הראתי כלום, לא מראה להורים לא מראה לאף אחד פחות או יותר.
שומר הכול בפנים כי.
אז לא לא מראה רגשות
אני לא מצליחה לא להראות :(
באותו הנושא: