15 תשובות
כי ככה זה
כי אין רגש.
לפחות אצלי זה ככה.
לפחות אצלי זה ככה.
מי שמראה את הרגשות שלו הוא טרף קל יותר
אופי\פחדים מהעבר
המון סיבות, יש ויש..
המון סיבות, יש ויש..
כי זה מפחיד
במיוחד אם אתה גבר
במיוחד אם אתה גבר
יש כאלה שכן, ויש כאלה שלא
ככה זה
ככה זה
שואל השאלה:
מי שמראה רגש הוא טרף קל?
נשמע לי הזוי
מי שמראה רגש הוא טרף קל?
נשמע לי הזוי
אנונימית
שואל השאלה:
למה במיוחד אם אתה גבר?
למה במיוחד אם אתה גבר?
אנונימית
שואל השאלה:
למה יש כאלה שחושבים שלהראות רגש מעיד על חולשה?
למה יש כאלה שחושבים שלהראות רגש מעיד על חולשה?
אנונימית
אני לא האדם הרגשי ביותר ואני יכולה לומר לך שאם אני מראה רגש אני ארגיש מאוד חשופה ויש פעמים שאני מראה רגש פשוט לא בדרכים שאנשים מבינים
אנונימית
כי מצפים מגבר להיות "גברי", לא להראות חולשה לא להראות פחד לא להראות כאב לא לבכות לא להתלונן
וזה מפחיד כי כל דבר שאתה משתף שפוגע בך, אחרים יכולים להשתמש בו נגדך, לשפוט אותך, לתקוף אותך ולפגוע בך יותר
אז צריך למצוא את האדם הנכון כדי להראות בפניו רגש אבל זה לא כזה קל בעולם של צבועים ושקרנים אגואיסטים
וזה מפחיד כי כל דבר שאתה משתף שפוגע בך, אחרים יכולים להשתמש בו נגדך, לשפוט אותך, לתקוף אותך ולפגוע בך יותר
אז צריך למצוא את האדם הנכון כדי להראות בפניו רגש אבל זה לא כזה קל בעולם של צבועים ושקרנים אגואיסטים
שואל השאלה:
מי מצפה ממך?
אתה מצפה מעצמך בעצם?
לראות את העולם בתור אחד של צבועים וכולי זאת ראיה צרה
מי מצפה ממך?
אתה מצפה מעצמך בעצם?
לראות את העולם בתור אחד של צבועים וכולי זאת ראיה צרה
אנונימית
(ש)למות זה אוברייטד: מה אתה דפוק???
אני סובל שנים מהסטיגמה הזאת ורק רוצה לנפץ אותה....
שאני מרגיש שאני רוצה לבכות אז אומרים לי "יא קוקסינל" "יא הומו" וזה, אבל לפעמים פשוט צריך לשחרר רגשות ואם לא זה מוביל להתאבדויות ודברים לא נעימים
אני סובל שנים מהסטיגמה הזאת ורק רוצה לנפץ אותה....
שאני מרגיש שאני רוצה לבכות אז אומרים לי "יא קוקסינל" "יא הומו" וזה, אבל לפעמים פשוט צריך לשחרר רגשות ואם לא זה מוביל להתאבדויות ודברים לא נעימים
למה זה אמור להשפיל?
מה זה קשור ללהוות איום פוטנציאלי בעתיד?!?
מה אנחנו בספארי?
מה אנחנו בספארי?