התחברות
הרשמה
נראה לכם שזה בסדר לענות למישהו שהתחיל איתי כשאני בקטע עם מישהו אחר בערך חודש?
22 במאי 2021, 16:25
התחלות
הודעות
אינסטגרם
התאהבות
הידלקות
תשובה אחת
אישית אני חושבת שלא כדאי אבל אם את מאוד נמשכת לבן אדם שהתחיל איתך תסיימי עם המישהו הנוכחי קודם.
ליל
באותו הנושא:
יש מישהו מהבית ספר שלי שהתחיל לדבר איתי באינסטגרם ורוצה להכיר, לענות לו?
לענות למישהו שהתחיל איתי או לא?
אם ישלי חבר זה בסדר שאני אשלח עוקב למישהו מהעבודה שלי שהתחיל איתי אבל אמרתי לו שיש לי חבר
מה אני יכולה לענות למישו שהתחיל לדבר איתי שאלתי מה קורה והוא ענה לי-
זה בסדר לענות למישהו
אמרתי למישהו שהוא נראה טוב והוא כתב "ישש שש" מה אפשר לענות?
מה לענות למישהו שהתחיל איתי ואז אמר שאני "בחורה לעניין"?
נראה לי שהתחיל לי מחזור, אין לי פדים ואני בבית ספר, מה לעשות?
נראה לי שאני הופכת להיות כמו הילד הדרוזי הזה שהתחיל לדבר אנגלית
זה בסדר אם אני אענה למישהו שהתחיל איתי רק עוד שעתיים? בווצאפ
האם זה נראה לכם בסדר למנוע מאנשים לענות על שאלה מסוימת?