9 תשובות
בטח למה לא
כן בטח
די רציתי לרשום את זה^
כן בטח
כן בטח
אני מתהה אז למה לא רשמת?
חשבתי על זה אחרי שכבר כתבתי את התשובה שלי----
כן בטח.
אופקורס
אנונימית
באותו הנושא: