11 תשובות
לשים קרם הגנה...?
שואל השאלה:
אני לא אוהב אנשים כמוך
אנונימי
אדום מאיזו בחינה? נשרף השמש, או ממצבי רוח וכעס וכאלה?
שואל השאלה:
^מבוכה
אנונימי
אני אעלה לך את המצב רוח..
קוראים לי שרי,כמו עגבנייה...
בנוסף אני לבנה, מספיק שאני מפהקת/עושה אפצי אני בצבע של קשטופ.
וכל חיי צוחקים עלי שקוראים לי עגבניה ואני אדומה 0_0
ככה שאל תדאג.
הכל, בראש שלך ואיך שאתה לוקח את זה, ככה זה יראה וככה זה יהיה.
וזה אדום ממש קיצוני?(אני שואלת כי יש מצב רפואי אמיתי של הסמקת יתר, ואם זה המצב ואתה ממש מאדים מכל דבר קטן, אולי שווה לך לפנות לרופא)
שואל השאלה:
^זה רק במצבים מביכים ובמיוחד בבית ספר
אנונימי
שואל השאלה:
אבל יש המון מצבים מביכים
אנונימי
שואל השאלה:
לדוגמה כשאני מדבר עם המורה אני הופך בשניות לאדום וזה כבר נמאס כאילו כמה אפשר
אנונימי
"מצבים מביכים"
אין לזה הגדרה...
*אתה* לוקח את זה כמצב מביך...
כדי לשנות את זה אתה צריך לשנות בטיפה את החשיבה שלך לגבי אותם מצבים...
שואל השאלה:
^את עדיין נהיית אדומה כזאת או שכבר לא?
אנונימי