10 תשובות
שואל השאלה:
אני יודע אבל ממתי זה
אנונימי
לא נכון, פעם לאף אחד לא היה ממש אכפת
היום על כל דבר מתקנים, לא שיש משהו לא בסדר בזה אבל יש את המתנשאים שזה קצת מעצבן
זה לא טרנד זה כדי להדגיש שתיקנו את המילה הספציפית הזו כי לתקן נגיד ורשמת אם על משהו שצריך לרשום עם והמשפט יראה מוזר פתאום עם ואז ההמשך של מה שרציתי לומר
אנונימית
שואל השאלה:
לא התכוונתי לזה... התכוונתי שאותו אדם שם לב לטעות שלו ואז מתקן את עצמו ושם כוכבית ליד. פעם פשוט כתבו את המילה שוב אך היום מוסיפים גם כוכבית. אני סקרן לדעת מתי זה התחיל..
אנונימי
לשים*
אנונימית
אה נו לא התכוונתי לזה בכלל
הקטע עם הכוכבית כולם עושים את זה, ככה מתקנים מישהו או את עצמך מאז או מתמיד
לשים* וכדי שידעו שזה תיקון
כשאין מספיק נקודות אמינות, אנחנו נהיים נואשים במיוחד.
כן טרנד שנהיה קצת מעצבן
מה זה מאיפה זה התחיל ? מלמדים את זה ביסודי
אנונימית