5 תשובות
המורה שלי אמרה שאחרי שהיא ראתה אותה היא אמרה שכולנו נקבל 100 אז לדעתה היה פייר וקל אני מניחה
אני ניגשת למועד ב כנראה חח
אנונימית
לא חושבת, היא היתה קצת יותר קשה מהמועדים הקודמים אבל לא עד כדי כך
מורים למתמטיקה היא לא הייתה מאתגרת, אני ב-יב' 5 יחל ועברתי כזה סתם לראות את הבגרות של 581 שהייתה, השאלות אומנם היו ארוכות אבל יחסית זה היה נראה סבבה, מה שכן אני יודעת שהמורה למתמטיקה אצלנו אמרה לשכבה מתחתיי שניגשו לבגרות הזאת שהיא הייתה יחסית קשה
נשמע מלחיץ חברים
אנונימית
לא ברמה כזאת, עברתי על זה וזו סבבה של בגרות. אני עושה את המועד השני