4 תשובות
כן
כאילו לא יודע אני לא מפחד או משהו
רק בבאר שבע כן שלא תפול עלייך וואחד רקטה מהשמיים לפלסטלינןת האלה אין מילה
חוץ מכל הבדואים שמסתובבים לכם שם.. כן..
אממ נראה לי שעדיין בימים כאלה
צריך להיות בכל זאת עם יד על הדופק הכל רגיש.