2 תשובות
תזכרי פשוט שתמיד יהיה מישהו שלא תאהבי או שלא יאהב אותך ופשוט תמצאי את האנשים שנעים לך להיות איתם
אין מה לפחד ולא הבנתי תקטע מה הילדים מהבית ספר הקודם שלך בני 8? מה חרם
באותו הנושא: