7 תשובות
תאמת זה לא כזה גרוע את פשוט מאוהבת זה הכל עשיתי דברים יותר גרועים
את רצינית? זה רק קראש, הוא לא ינשך אותך.
פשוט דברי איתו. למה לעשות כזה ביג דיל? למה מי הוא בכלל? כולה בנאדם שאת דלוקה עליו.
פשוט דברי איתו. למה לעשות כזה ביג דיל? למה מי הוא בכלל? כולה בנאדם שאת דלוקה עליו.
אחותי זה לא מושפלת מה איכפת לך מי ראה אותך ... עשית אחלה וניסית ולא הלך אז פעם הבאה ילך לא נורא
שואל השאלה:
נו ומה תכננתי לעשות עכשיו? לאנוס אותו?
אני חיכיתי כדי שנוכל לדבר בשקט
בבית ספר אני אף פעם לא מצליחה לתפוס אותו או שאין מה להגיד
נו ומה תכננתי לעשות עכשיו? לאנוס אותו?
אני חיכיתי כדי שנוכל לדבר בשקט
בבית ספר אני אף פעם לא מצליחה לתפוס אותו או שאין מה להגיד
אנונימית
יש מיליון ואחת דרכים להתחיל שיחה, לשאול איזה משהו שקשור לבית ספר ומשם להזרים שיחה..
יש מלא.
יש מלא.
שואל השאלה:
כן יש לנו דברים קשורים כמו המגמה וזה
אבל לפנות אליו מתוך כולם זה לא מוזר? לא בא לי לצאת קריפית
אני כל הזמן חושבת הרבה יותר ממה שצריך
כן יש לנו דברים קשורים כמו המגמה וזה
אבל לפנות אליו מתוך כולם זה לא מוזר? לא בא לי לצאת קריפית
אני כל הזמן חושבת הרבה יותר ממה שצריך
אנונימית
זה לא קריפי, כל בנאדם שמתחיל שיחה עם מישהו הוא קריפי? נו באמת.
באותו הנושא: