3 תשובות
תקשיבי
אם את באמת משקיעה ונותנת מעצמך וממש מנסה להצליח, הכל בסדר. זה בסדר לקבל גם 10 אם את ממש מתאמצת...
לא משנה התוצאות משנה כמה את מנסה
אם את באמת משקיעה ונותנת מעצמך וממש מנסה להצליח, הכל בסדר. זה בסדר לקבל גם 10 אם את ממש מתאמצת...
לא משנה התוצאות משנה כמה את מנסה
אם השקעת אין לך מה לפחד הם יבינו
אם השקעת את החיים ובאמת התייחסת לזה ברצינות, לא הייתי מפחד לספר להורים.
יש מצב שזה פשוט קשה מדי בשבילך, היית בלחץ במבחן או שסתם לא הצליח לך.
לדעתי ההורים יבינו.
יש מצב שזה פשוט קשה מדי בשבילך, היית בלחץ במבחן או שסתם לא הצליח לך.
לדעתי ההורים יבינו.
באותו הנושא: