8 תשובות
שואל השאלה:
אבל אין לי כסף לעשות את זה יש לי רק את מה שחסכתי ללימודים גבוהים ועכשיו לא יקבלו אותי..
אבל אין לי כסף לעשות את זה יש לי רק את מה שחסכתי ללימודים גבוהים ועכשיו לא יקבלו אותי..
אנונימית
להרבה מקצועות לא צריך ידע כלכך טוב במתמטיקה
אבל זה גם יכול להשתנות עד אז. תעבדי קשה בשביל זה ואת תצליחי בסוף
אבל זה גם יכול להשתנות עד אז. תעבדי קשה בשביל זה ואת תצליחי בסוף
נסי שוב
תנסי להשתפר, אני העלתי במחצית אחת בלבד מ48 ל82 (אבל לא במבחן בגרות)
תלכי למועד ב' בהצלחה ומקווה שתוציאי ציון טוב :) !
ממש לא.
תנסי להשתפר וגם אם לא לא קרה כלום. תמיד יהיה משהו שלא נהיה טובים בו
תנסי להשתפר וגם אם לא לא קרה כלום. תמיד יהיה משהו שלא נהיה טובים בו
אל תדאגי
תמיד את יכולה לעשות שוב
תמיד את יכולה לעשות שוב
תנסה לשפר, זו רק טכניקה.
באותו הנושא: