7 תשובות
אדם טוב-ברהנו
אדם רע-ערוץ 11
אני לא אפרט אבל בטן חייכנית אכפתית ומתחשבת היא טובה

מניאקית נצלנית ואנוכית פחות טובה
אין אדם טוב ואדם רע, זה דבר סובייקטיבי.
אין או רע לא מזמן חשבתי שכן אבל
אדם טוב זה סתם דימוי זה לא באמת אמיתי ....אם אני לא אדם טוב אז לא יתקרבו אלי וכו' זאת אומרת שעושים משהו טוב בשביל להתקבל על ידי החברה...
אדם טוב - אחד שאומר שלום שרואה אותך
אדם רע - אחד שלא בא לך שיגיד שלום שיראה אותך
אכפת לו ממני ומה שאני רוצה?
אין דבר כזה טוב ורע